امام جمعه تربت‌جام تاکیدکرد:

 امروز حماس سنی و حزب‌الله شیعی، تجلّی کامل وحدت اسلامی‌اند+فیلم

امام جمعه تربت‌جام با تاکید براین‌که تبعیت ما از سنت پیامبر اسلام(ص) در گرو نسبت ما با آرمان قدس شریف است، گفت: حماس سنی و حزب‌الله شیعی دست در دست هم تجلّی کامل وحدت اسلامی را تحقق بخشیده‌اند.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۴۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان‌رضوی از تربت‌جام، حجت‌الاسلام حسین اسلامی با دعوت خود نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و حرکت برمدار عبودیت و محبت پروردگار و با تبریک خجسته میلاد بابرکت پیامبررحمت مهربانی محمد مصطفی(ص)و فرزندش امام جعفرصادق(ع)، افزود: دین چیزی جز محبت به خدا، اولیای الهی وامت اسلام نیست، خداوند حقیقتی است که همه کمالات، زیبایی‌ها از آن اوست، مزد رسالت پیامبر محبت به خدا و اهل بیت(ع) است، گوهر اصلی دین محبت است، بندگی خدا در گرو تبعیت از دستورات پیامبر(ص) و محبت به اهل بیت(ع) است.

امام جمعه تربت‌جام با تاکید براین‌که تبعیت ما از سنت پیامبر اسلام (ص) در گرو نسبت ما با آرمان قدس شریف است، تصریح کرد: حماس سنی و حزب‌الله شیعی دست در دست هم تجلّی کامل وحدت اسلامی را تحقق بخشیده‌اند.

کد ویدیو

 اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت،ادامه داد:طاغوت اعظم آمریکا و رژیم صهیونیستی است، افرادی که در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر و ظالم نمی ایستند همراه طاغوت جهنمی خواهند شد، متاسفانه برخی کشورهای به ظاهر اسلامی نه تنها با طاغوت مبارزه نمی کنند بلکه سرباز و مزدو آمریکا و اسرائیل هستند.

وی با اشاره به این که هرکسی ذره ای ایمان به خدا و پیامبر داشته باشته باشد نمی تواند نسبت به رنج فلسطین بی تفاوت باشد، تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس و مقاومت و مبارزه باطاغوت است و جنگ‌ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:رژیم کودک کش وحشی صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است و حد و مرز نمی شناسد و مشغول نسل کشی است.

وی با اشاره با پروژه نفود، خاطرنشان کرد: اتفاق اخیر در لبنان و انفجار بیسم ها درس و عبرت است که مدیران امنیتی درحوزه نبرد الکترونیکی و جنگ‌های جدید مراقب نفود باشند،دشمن با هر لباسی نفوذ می کند.

وی تاکید کرد: نبرد آخرالزمانی، جبهه حق و باطل درحال وقوع است یک طرف جبهه کفرو طرف دیگرجبهه با پرچمداری مقاومت است.

اسلامی، یادآورشد: رژیم صهیونیستی با همه جنایاتی که انجام داده به اهداف خودش نرسیده است و جبهه مقاومت با قدرت و اقتدار و رهبری سید مقاومت به پیش می رود ،مجاهدان در سرزمین قدس قدم خواهند گذاشت.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و ساخت و سازمصلی الغدیر، از نیکوکاران و خیرین خواست :درآستانه بازگشایی مدارس قرارداریم، خیرین و نیکوکاران دانش آموزان نیازمند رادرتامین نوشت افزار و همچنین ساخت و ساز مصلی کمک و مساعدت نمایند.

گزارش| محمدرضا حقدادی_مهدی جباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار